Direktlänk till inlägg 8 oktober 2008

make me thin.

Av ängla - 8 oktober 2008 00:51

det blev för mycket idag, paniken var enorm att det kändes som om jag skulle bryta ihop när som helst


intag;

- gröt

- ett knäckebröd med paprika på

- sallad med räkor

- glass   (heeeemskt, alldeles för mycket kalorier)


så när jag kom hem från jobbet gick jag ut och gick en promenad på en och halv timma, så känns bättre nu. men imorrn så är det onsdag och då är det mätning som gäller. får se vad måtten blir då..  hoppas innerligt på att jag gått ner till imorrn men antagligen så har jag gått upp :/ då dör jag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ängla - 23 oktober 2008 22:34

jag ligger fortfarande på 49- 50 jag kommer gå upp nu när boyfriend är hemma, jag måste lära mig att inte äta föör mycket     dagens intag; - 1 glas oboy - 1 läkerolask - 1 halv grape   jag ska bli duktig imorrn ska jag äta på jobbet (300 kcal) och s...

Av ängla - 22 oktober 2008 00:26

jag åt med min chef (vad fasiken skulle jag göra liksom..)   jag fick panik spydde på jobbtoan   helt plötsligt blir det rött i hela toan (vafan, jag åt inget rött?) och det smakar blod i hela munnen, börjar spotta och märker att det inte är mat uta...

Av ängla - 21 oktober 2008 14:57

magen värker och svider och jag skriker av ångest   bakade åt jobbet, fikarast och det var min tur att ta med något så jag åt en massa utav degen och utav chokladen och det blev toan och spy   jag skakade ikapp med ångesten, ner med fingret, långt ne...

Av ängla - 20 oktober 2008 20:39

jag vill vara smal smal & vacker     inte tjock och ful.     denna känsla är hemsk.....     intag; - kaffe med mjukglass     kanske 100 kcal - ett äpple                      typ 100 kcal - gröt                               typ 100 kcal   men har gå...

Av ängla - 16 oktober 2008 22:32

ångest ångest   jag har gått nästan konstant idag, ångesten har varit för stor att bära. jag har inte ens ätit mycket idag och ändå är ångesten grym. jag vill bara lägga mig ner och skrika. vågen visade iaf på 49,8 men ändå är det en stor fettklump i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards