Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av ängla - 6 oktober 2008 21:21

helgen har varit sådär, min boyfriend har försökt tvinga i mig mat. i lördags drack jag alkohol och då släppte jag all kontroll och åt en fet hamburgare, men ångesten var rätt lugn ändå. dagen efter var den värre, men gick ut och gick en låååång promenad på 2 timmar.


i söndags bröt jag ihop...  boyfriend och jag var på donken och skulle äta. av någon konstig anledningen bestämde jag mig i sista sekund för att ta en big mac co (fråga mig inte varför.) när vi satte oss ner kom ångesten som en chock, paniken var enorm, jag började gråta och sa att jag inte ville ha.

- varför har du blivit såhär med maten igen för?

- jag vill inte ha, jag kan inte äta det där, jag vill inte.

så boyfriend köpte en sallad åt mig, det kändes bättre, men åt bara salladen, halva kycklingen, inget bröd!

ångesten satt i hela kvällen och jag vägde mig 14 gånger..


idag har det gått såhär;

- en halv portion fiberberikad gröt                        55 kcal

- en kaffe                                             
                   6 kcal

- ett knäckebröd med två gurkskivor                      30 kcal

- varma koppen                                            
          95 kcal


sammanlagt;  186 kcal

promenad på en och en halv timma så hamnar nog på minus idag, skönt :)  vågen visade 51, 2 imorse så har ändå inte gått upp under helgen.


har känt lite yrsel idag så är rädd att jag vaknar imorrn och får svimattacker, är ensam hemma så det får jag verkligen inte hoppas att jag får...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards